onsdag, januari 7

Flashback: "Snurrigaste jag hört" Jan Axelsson, dementerar OG:s anklagelser om att han skulle ligga bakom hackerattacken

Varför pekar han ut just dig?

– Jag tror att Denho Acar är upprörd över att någon hackat sig in på hans sida, därför letar han efter någon att rikta sin frustration mot.

Ligger det någon sanning i det han hävdar?

– Nej, allt är fabricerat. Det finns ingen som helst sanning i det han säger. Ingen kan på allvar tro på det här.

Han antyder att det finns en hotbild mot dig, att han inte vet vad andra OG-medlemmar planerar att göra. Vilken är din reaktion?

– Det är inte första gången någon hotar mig, det är inget jag kan göra.

Kommer ni att ta bort trådarna som behandlar Acar och Original Gangsters?

– Först och främst så driver jag inte Flashbacks forum och kan därför inte göra någonting. Och dessutom tror jag inte att någonting kommer att tas bort, säger Axelsson.
http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/103971-flashback-snurrigaste-jag-hort

1 kommentar:

  1. miros chunnar! miros honkar trähatt jag jurar på vidion vill att ni gör mer för dinglarna hälsningar från tattar curt i E-tuna ring mig dinglar mouchar 016 481569

    SvaraRadera